۱۳۹۲ شهریور ۳۱, یکشنبه

این هم از یکشنبه ما

1- حساب کرده ام که باید ده تا دوست جدید پیدا کنم تا کیفیت زندگیم آن جوری بشود که دوست دارم. الان فقط مانده جواب این سوال که ... از کجا؟ 

2- چقدر فیلم «من مادر هستم» را دوست نداشتم. همانطور که دوئل را مثلا. احساس می کنم نویسنده قوانین زندگی را درست درک نکرده. همانهایی که می گویند دنیا دار مکافات است، همانها هم می گویند که سر بی گناه تا پای دار می رود اما بالای دار نمی رود.

3- رها امروز به بابایش گفته: «بابا اون فیلمی رو که مامان گل سر زده و عروس شده رو بذار»...

۲ نظر:

  1. فكر ميكنم توانش را ندارم ده تا دوست خوب پيدا كنم و هميشه از خودم راضي نگهشان دارم خيلي بد است فكر كنم!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قرار نیست که آدم همه رو از خودش راضی نگه داره! آدم ها باید تفاوت ها رو بپذیرن و به عقاید و سلایق هم احترام بگذارن و برای همدیگه آزادی قائل باشن.
      من دوست نزدیک زیاد دارم ولی بهترین رابطه دوستیم با یه نفره که با وجود اینکه خیلی با هم فرق داریم می دونم که هر کاری بکنم اون در موردم قضاوت نمی کنه یا حداقلش منو توی کانتکست خودم بررسی می کنه. برای همین هیچوقت خودم رو در مقابلش سانسور نمی کنم و هیچوقت نگران برداشت هایی که ممکنه بکنه نیستم.
      ولی واقعیت اینه که هرچی سن آدم میره بالاتر دوست پیدا کردن سخت تر میشه.

      حذف