۱۳۹۳ مرداد ۱۲, یکشنبه

پیام های بازرگانی: ایران برای فرانسوی ها

خیلی وقتها فرانسویها ازم خواستن که به عنوان یک ایرانی ایران رو معرفی کنم. راجع به شعر و موسیقی و معماری و فیلم پرسیدن. راجع به آشپزی، سنت ها و اخلاق جمعی. در لحظه جواب دادن به اون سوالها بعضی وقتها سخت بوده. بعضی وقتها اون چیزی که باید بگم به ذهنم نمی رسیده. برای همین هم دیروز شروع کردم به درست کردن یک صفحه که توش همه چیزهایی رو بذارم که بشه باهاشون ایران رو به یه فرانسوی معرفی کرد. همه فیلم هایی که به زبان انگلیسی یا فرانسه ساخته شده و همه چیزهای مهمی که باید در مورد ایران دونست. من مطمئنم که سفر به ایران می تونه به یاد ماندنی ترین سفر زندگی یک فرانسوی باشه. توی این صفحه می خوام سعی کنم که فرانسوی ها رو تشویق کنم به اینکه جرات پیدا کنن این شانس فوق العاده رو امتحان کنن!

https://www.facebook.com/pages/Iran-France/1433546893601035?ref=hl

این آدرس صفحه است. اگه جایی چیزی دیدین که فکر کردین توی ایجاد یه تصویر واقعی از ایرانی که همه امون عاشقش هستیم برای یه خارجی (مخصوصا فرانسوی) مفیده ممنون می شم که اونجا به اشتراک بذارین. مرسی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر