۱۳۹۲ فروردین ۱۸, یکشنبه

برای خوانندگان این وبلاگ

می گویند که اریک اشمیت آمده ایران تا با مسئولان مذاکره کند در باره خدمات متقابل گوگل و دولت! البته زیاد بوی خوبی نمی دهد. مخصوصا که انتخابات هم نزدیک است. من البته کاری ندارم به بقیه خدمات گوگل. اما واقعا دلم می خواهد که بلاگ اسپات از فیلتر خارج شود. احساس یک آدم دو شخصیتی را دارم. یک جا آدم موجه و متین و نسبتا فرهیخته ای هستم و یک جای دیگر حتی به خودم اجازه می دهم که گاهی چرت و پرت هم بنویسم. البته این دلیلش آن است که فکر می کردم اینجا را کسی نمی خواند. البته به جز دوستم آیدا. حالا که می بینم کسانی می آیند و می روند که من حتی نمی دانم کیستند یک کمی بفهمی نفهمی اذیت می شوم. پرشین بلاگ حسنش این است که آمار همه خواننده هایم را دارم اما اینجا نه. خیلی خیلی به من لطف می کنید اگر فقط یک جایی یک نشان کوچکی از خودتان برایم بگذارید. حتی در حد یک اسم شاید مستعار. اگر دوست ندارید، لطفا نسخه پرشین بلاگ را بخوانید. با این کارتان مرا از یک مساله غامض روحی نجات خواهید داد.

با احترام
عتیق

۲ نظر:

  1. من بیشتر وقتا وبلاگ پرشین بلاگت رو می خونم... به خاطر اینکه اونجا فیلتر نیست و من هم اصولن حوصله ی فیلترشکن رو ندارم... هر از گاهی به اینجا سر می زنم. البته آدرس اینجا رو خودت قبل از اینکه پرشین بلاگ رو درست کنی بهم دادی... ولی باور کن اگه احساس ِ خوبی نداری از اینکه غریبه ترها بخوننت کافیه بگی! اینجا دیگه سر نمی زنم! می تونی به همین حرفم با اینکه فضای اینجا کاملن مجازیه اعتماد کنی... این از من... امیدوارم من یکی تونسته باشم کمی از مسائل غامض روحیت کم کنم... (چشمک)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بابا تو که غریبه نیستی! ولی خوب یک کم از مسائل غامض روحیم کم شد :)

      حذف