۱۳۹۲ خرداد ۲۴, جمعه

چند سوال

 1- چرا رأی می دهم؟
الف: چون آقا گفته که بروید رأی دهید.
ب: چون می خواهم رئیس جمهور کشورم را انتخاب کنم.
ج: چون می خواهم برای انتقادات و مطالبات آینده ام زبانم دراز باشد.
د: چون حضور و مشارکت را تنها راه زنده ماندن اصلاحات می دهم.
ه: چون می دانم که خیلی ها از اینکه من رأی ندهم توی دلشان قند آب می شود.
و: چون اگر رأی ندهم به جایم رأی می دهند.
ز: چون سید گفته بروید رأی بدهید.

2- چرا رأی نمی دهم؟
الف: کی حالش را دارد عصر جمعه ای برود توی صف رأی بایستد.
ب: نمی دانم شناسنامه ام کجاست.
ج: کسی که چهار سال پیش به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردم هنوز در حصر است.
د: به اینکه رأیم شمرده شود باور ندارم.
ه: رأی من و امثال من تاثیری در نتبجه انتخابات ندارد.
و: نتیجه انتخابات از قبل مشخص است.
ز: عامو بی خیال ما شو. می خوام بخوابم.

3- چرا به روحانی رأی می دهم؟
الف: چون می خواهم او به عنوان رئیس جمهور کشورم انتخاب شود.
ب: چون سید گفته به روحانی رأی می دهد.
ج: چون می خواهم جلیلی رئیس جمهور نشود.
د: چون می خواهم رفتار حزبی را تمرین کنم.
ه: چون عارف به نفع او از انتخابات کناره گیری کرده است.
و: چون در مناظره ها خوب صحبت کرده است.
ز: چون افشا کرده که قالیباف جزو حمله کنندگان به کوی دانشگاه بوده است.

4- چرا به روحانی رأی نمی دهم؟
الف: چون در مناظره ها برنامه درستی ارائه نداده است.
ب: چون می خواهم به قالیباف رأی بدهم.
ج: چون می خواهم جلیلی رئیس جمهور شود.
د: چون صحت مدرک دکترایش معلوم نیست.
ه: چون افشاگریهایش بی موقع بوده. اگر چیزی می دانست چرا زودتر نگفت.
و: چون چند تا عکس از او دیده ام که برایم قابل توجیه نیست.
ز: چون «روحانی» است.

5- چرا به قالیباف رأی می دهم؟
الف: چون سابقه اجرایی خوبی دارد.
ب: چون نمی خواهم جلیلی رئیس جمهور شود.
ج: چون در مناظره ها خوب حرف زده است.
د: چون فکر می کنم همه فامیل های اصولگرایم دچار تحول اساسی شده اند که می خواهند به قالیباف رأی دهند.
ه:چون فکر می کنم که اصلاح طلب و اصولگرا اصولا معنایی ندارند. حزب فقط حزب علی...
و: چون حقش بود که هشت سال پیش رئیس جمهور می شد.
ز: چون می خواهم یزد هم مثل تهران بهشت شود.

6- چرا به قالیباف رأی نمی دهم؟
الف: چون سپاهی است.
ب: چون قرار است حکومت نظامی تشکیل دهد.
ج: چون به نظرم همین که تهران را به یک جهنم زیبا تبدیل کرد کافیست.
د: چون معتقدم سایر کاندیداها از او برای رئیس جمهور شدن مناسب تر هستند.
ه: چون شنیده ام که توی شهرداری دارد رقم های میلیاردی جابجا می شود.
و: چون در حمله به کوی دانشگاه دخالت داشته است.
ز: چون حلقه دستش می کند و کت و شلوار میلیونی می پوشد.

7- ...




پی نوشت: هزار تا سوال هست و هزار تا گزینه برای هر یک. حواسمان به این باشد که انتخابمان با انتخاب چه کسانی مشابه است و چه نتیجه ای در بردارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر