۱۳۹۲ آذر ۸, جمعه

امروز آخرین روز تاریکی است.

دیگر در اینکه آیا آدم باید توی روز تولدش سال گذشته اش را مرور کند یا نه شک دارم. به این یک سال که نگاه می کنم سه تا نقطه خیلی تاریک می بینم. آنقدر تاریک که توی تمام عمرم فقط دو تا نقطه دیگر شبیهشان داشته ام. خیلی زیاد است برای یک سال. سیاهی اشان همه این 365 روز را پر می کند. اینقدر که دیگر نقاط روشن به سختی به چشم می آیند.  دیگر حتی اینکه وبلاگم یک ساله شده هم خوشحالم نمی کند. دلم نمی خواهد اصلا به این یک سال فکر کنم. حالا یک بار هم آدم توی روز تولدش سالی که گذشته را ارزیابی نکند؛ چه می شود مگر؟

۸ نظر:

  1. تولدت مبارک :) انشاالله امسال خیلی برات سبز و خرم و شاد باشه.

    پاسخحذف
  2. وااااااااااااااااااو تولدت مبارکککککککککک من آذر ماهی هستم :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی ممنون!چه خوب که متولد آذری. تولدت مبارک.

      حذف
  3. تولد خودتان و وبلاگتان مبارک، پیروز باشید.

    پاسخحذف
  4. چقدر اینجا سخت میشه کامنت گذاشت! مثلا خصوصی نمیشه نوشت!
    می دونی نمی دونم چرا یه چندسالیه چند روز مونده به تولدم برام اتفاقای بد می افته خیلی غمگینم میکنه اونقدر غمگین که فصل جدیدی رو مجبورم شروع کنم از زندگی!
    خیلی ناراحت میشم که چرا شنیدن این خبرهای بد مصادف میشه به نزدیکی تولدم و مجبور میشم رویاهامو تغییر بدم و همش فک میکنم رویام مرد! و بی رویا شدم!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب وبلاگ تقریبا یه فضای عمومیه. از اول قرار نبوده توش حرف خصوصی زده بشه!
      اگه کامنتت خصوصی بود برو توی پرشین بلاگ بذار.

      حذف