۱۳۹۱ اسفند ۱۸, جمعه

یاری نمی کند این مغز خسته ام...

کاری که دارم انجام می دهم خیلی سخت است... باید برای چیزی حدود ۷۵ فضا که خیلی هایشان را اصلا نمی شناسم یک جدولی با ۳۰ ستون را پر کنم؛ از خصوصیات فیزیکیشان گرفته تا نحوه اداره و شیوه تملک و چارچوب قانونی. تمرکز خیلی زیادی می خواهد که من ندارم. دو سه تا خانه را که پر می کنم یک بار ایمیلم را ریفرش می کنم، یک بار آمار وبلاگم را می بینم و یک بار هم بلاگ رولرم را. عصر جمعه است و انگار همه عصر جمعه زده شده اند. هیچ کس چیز جدیدی نمی نویسد. باید بقیه این جدول را روی لپ تاپ خودم پر کنم که هر وقت مغزم هنگ کرد چند دقیقه سریال تماشا کنم حداقل. نیم ساعت دیگر بساط را جمع می کنم و می روم خانه. امیدوارم دوشنبه که بر می گردم مغزم بهتر کار کند.

پی نوشت:  یک نشانه های بدی از سردرد احساس می کنم و نگرانم که نکند دوباره میگرن لعنتی سر و کله اش پیدا شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر