۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

وبلاگ نویسی و آماززدگی

بعضی وبلاگ ها را که نگاه می کنم، با وجود اینکه دو سال بیشتر از عمرشان نگذشته، می توانم پیشرفت نویسنده را به خوبی ببینم. بعضی وبلاگ های شعر هم. حتی وبلاگ خانم شین که البته این یکی عمر خیلی درازی دارد. نمی دانم چرا من انتظار دارم خیلی زود پیشرفت کنم. به نظر خودم شروع کارم آبرومند است اما اگر به اندازه کافی مداومت نکنم و به همین آمارمحوری ادامه دهم فکر کنم خیلی زود جا بزنم. ای کاش یک صدم وقتی که برای کاکتوسم گذاشتم صرف وبلاگم کنم.

پی نوشت: حساب کرده ام اگر حتی روزی یک نفر جدید هم وبلاگم را ببیند بعد از یک سال می شود 365 نفر. خیلی عدد زیادی است. به شرط آنکه یک سال پیوسته بنویسم. یک کار دیگر هم باید حتما انجام دهم و آن کامنت گذاشتن توی وبلاگ های دیگر است. البته اگر بخواهم یک وبلاگ نویس واقعی بشوم.

۲ نظر:

  1. hamin alan ham amare webloget kheili balast...500 nafar too ye mah kheili ziade...haminjoor edame bedi ta 1sal dg kole tehran khanandat mishan:)keyfiate kar moheme..khanoome shin ham az aval khanoome shin naboode...motmaen bash;)

    پاسخحذف
  2. مرسی دختریم که تشویقم می کنی

    پاسخحذف